Om du behöver hjälp, kontakta oss på support@fiberdirekt.se eller 08-510 615 70 så hjälper vi dig så snart som möjligt. Driftinformation kan hittas i vår statusportal.
Om du behöver hjälp, kontakta oss på support@fiberdirekt.se eller 08-510 615 70 så hjälper vi dig så snart som möjligt. Driftinformation kan hittas i vår statusportal.
Telefonsupport: Nej
Epostsupport: Vardagar 8-17
Telefonsupport: Nej
Epostsupport: Vardagar 8-17
Telefonsupport: Vardagar 8-17
Epostsupport: 8-22 alla dagar
Telefonsupport: 8-22 alla dagar
Epostsupport: Dygnet runt
Telefonsupport: Dygnet runt
Epostsupport: Dygnet runt
Telefonsupport: Dygnet runt
Epostsupport: Dygnet runt
Telefonsupport: Dygnet runt
Epostsupport: Dygnet runt
Telefonsupport: Dygnet runt
Epostsupport: Dygnet runt
Telefonsupport: Dygnet runt
Epostsupport: Dygnet runt
Vår nätövervakningscentral är bemannad dygnet runt. Ert samtal eller e-postmeddelande styrs automatiskt till den person som kan hjälpa er bäst för tillfället.
Någon av våra erfarna tekniker är ständigt beredda på att rycka ut och har utbildning och verktyg för att hantera alla vanligt före- kommande fel, oavsett om det handlar om byte av utrustning, reparation av kablar eller omstyrning av trafik. Ju bättre information vi kan få från er i ett tidigt skede, desto snabbare kommer vi att kunna hjälpa er. Kontrollera gärna att ni har tillgång till nycklar i er fastighet, telefonnummer till fastighetsförvaltare osv.
För att kunna felanmäla till oss, få information eller beställa andra typer av åtgärder så krävs det att personen som kontaktar oss finns vår behörighetslista. Någon som redan finns på
listan, är firmatecknare eller motsvarande kan kontakta oss för att se på och ändra listan. Se gärna över listan regelbundet för att kontrollera att ingen obehörig finns kvar och att alla behöriga verkligen finns med.